14 Ağustos 2019 Çarşamba

İsviçre

Yolculukta karşımıza çıkan ilk ülke İsviçreydi her zamanki gibi,bazen gündüz bazen gece geçtiğimiz İsviçre doğal güzellikleriyle insanı etkiliyor..Özelikle yaylaları ve oralarda otlayan atlar ve inekleriyle..her taraf aşırı derecede bakımlı en yüksek dağlar dağ etekleri tepeler bile sanki el değmemiş gibi bir tablodan fırlamış gibi ya da bakımlı ve özenlidir..
İsviçreden geçerken daima görmek istediğim İtalyaya yakın bir bölgesi var nedense biz hep akşama yakın geçeriz buradan yani ışığın azaldığı ve karanlığı çökmeye başladığı vakitlerde,bu bölge İsviçre İtalya sınırına pek yakındır adını da nedense not etmediğimden dolayı internette arama yapıp size o bölge ile iligli hiç bir şey söyleyemiyorum.
Biz o bölgeden gece geçtik,gece geçmek demek kasvetli ve dağların sanki üzerinize geliyormuş gibi kalbinizin daralması ve hatta korku duyması demektir..Dağlar yola o kadar yakın ki gökyüzüne sık sık bakma ihtiyacı doğuyor,doğal bir hapishane gibi geldi bana..Epey karanlık bir yer yerleşim bölgeleri de mevcut hatta bir göl veya gölet veya buna benzer bir şeyler de var,göremedim çok karanlıktı korkmuştum..aynı bölgede 20dk süren epey uzun bir tünel de var içim bir daha daralmıştı,içi aşırı sıcaktı (37 derece) bir an evvel oradan çıkmak istiyordum..
Sizi yazılarımla yormamak adına metni kısa görseli bol tutacağım..

İtalyaya geçmeden evvel bir mola yerinde çektiğim bu fotoğraf ile İsviçreden geçişimizi sonlandırmış olayım..
Sabahın erken saatlerindeydı hava da 17 dereceydi epey serin sayılır yani..
İsviçre oldukça pahalı bir ülkedir,bir kişilik kahvaltı 50 ila 100 avro arasıdır,kahvaltı edemedik bu yüzden bir kahve ile yolumuza devam ettik,kahvenin fiyatı da 5 avroydu :)

Sırada muhteşem Ancona var..

Kiremithanem

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”